Hivatali ügyek leírása

E-papír

 

Dunakeszi Polgármesteri Hivatala a 2015. évi CCXXII. törvény „az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól" jogszabály alapján a lakosok részére elektronikus ügyintézést tesz lehetővé.

Az ePapír fogalma egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

 

1/ Honnan érhető el az alkalmazás?

https://epapir.gov.hu/             

A fenti képes link a KAÜ felületre navigálja az ügyfeleket, ahol ügyfélkapus felhasználónevével és jelszavával tud mindenki az alkalmazásba belépni. A felületen a „Dunakeszi Város Önkormányzata” címzettet kell kiválasztani és utána tudja a megfelelő témákat és ügytípusokat kiválasztani. A levélhez maximum 24 MB méretű csatolmány rendelhető, melyet az AVDH (Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés) szolgáltatással tud hitelesíteni. Kérjük, hogy csak hitelesített mellékletet küldjön be!

 

2/ Milyen ügyek kezdeményezhetők ePapíron keresztül?

Önkormányzati igazgatás:

  • Adatkérés, tájékoztatás kérés, közérdekű bejelentés, javaslat
  • Adóügyek – Egyéb az E-adóban nem szereplő ügyekben.
  • Anyakönyvi ügyek
  • Az önkormányzat képviselő-testületével kapcsolatos ügyek
  • Az önkormányzat tulajdonával kapcsolatos tulajdonosi, vagyonkezelési ügyek
  • Címnyilvántartási ügyek
  • Egészségügyi ügyek
  • Építési ügyek
  • Gyermekvédelem és gyámügyek
  • Hagyatéki ügyek
  • Ingatlan ügyek
  • Kereskedelmi ügyek
  • Kulturális – és sport ügyek
  • Mezőgazdasági, állat- és növény-egyészségügyi ügyek
  • Oktatási ügyek
  • Parkolási ügyek
  • Polgárvédelmi, honvédelmi, katasztrófavédelmi ügyek
  • Szociális ügyek
  • Települési zöldterületi ügyek
  • Településképi és városépítési ügyek
  • Településtervezési ügyek
  • Településüzemeltetési ügyek
  • Vállalkozási ügyek

 

Kérjük az ügyfeleket, hogy amennyiben jogszabály által meghatározott tartalmú nyomtatvány szükséges a kérelem elbírálásához úgy a honlapon a „hivatali ügyek leírása” menüpont alatt található nyomtatványokat letöltve, kitöltve csatolják az ePapír alkalmazás leveléhez. Így elkerülhető, hogy rögtön hiánypótlással induljon az eljárás.

 

3/ Mit tegyen, ha az indítandó ügye illetékköteles?

Nagyon fontos felhívnunk a figyelmét, hogy ahol illetékfizetési kötelezettséget írt elő az ügymenet, ott az illeték megfizetéséig a kérelem nem kerül feldolgozásra.

A közigazgatási hatósági eljárási illetéket - az eljárás megindítását megelőzően - az alábbi módon lehet teljesíteni:

  • vagy az eljárást kezdeményező iraton illetékbélyeggel;
  • vagy banki átutalással.

A Polgármesteri Hivatalunk esetében a közigazgatási hatósági eljárás illetékét a 11784009-15394837 számlaszámra történő utalással teljesítheti, vagy az Ügyfélszolgálaton (Polgármesteri Hivatal 2120 Dunakeszi, Fő út 25.) bankkártyával is megfizetheti. Utalás esetén kérjük, hogy a banki átutalásról a kivonatot csatolja leveléhez.

 

4/ Határidő?

Ákr. 50. § [Az ügyintézési határidő]

(1) Ha törvény eltérően nem rendelkezik, az ügyintézési határidő az eljárás megindulásának napján kezdődik.

(2) Az ügyintézési határidő

a) automatikus döntéshozatal esetén huszonnégy óra,

b) sommás eljárásban nyolc nap,

c) teljes eljárásban hatvan nap.

Az ePapír szolgáltatással kapcsolatban, ahogy a hivatalos tájékoztatóban is olvasható, kérjük, a feladást követően figyelje a személyes Ügyfélkapujának Értesítési tárhelyét, mert a Hivatalunk a válaszát, egyéb rendelkezés hiányában, oda fogja elküldeni.

 

5/ Egyéb hasznos információ

További hasznos információ, hogy a Hivatalunk hatáskörébe nem tartozó közigazgatási ügyek széles körét intézheti elektronikusan a https://szuf.magyarorszag.hu felületen keresztül.

 

 

ePapír Felhasználói kézikönyv

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv