Dunakeszi Kártya

Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi kártya koncepcióját, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.

A 2019-2024. ciklusban eltökélt célunk, hogy Dunakeszi dinamikus fejlődése töretlenül haladjon, és az eddigi fejlesztések eredményeként létrejött intézményeinkben, és az azok által szervezett programkínálatunkon minél kedvezőbb és korszerűbb eszközökkel biztosítsunk szeretett városunk lakóinak kulturális, sport és egyéb kikapcsolódási lehetőségeket. Dunakeszi Önkormányzata fiatalos lendülettel számos olyan programot szervez – akár intézményein keresztül is- amely minden korosztály számára minőségi kikapcsolódást jelenthet a mindennapokban és a hétvégén egyaránt. A város vezetése úgy döntött, hogy „Dunakeszi brand” - azaz a városnak az a megjeleníteni kívánt arculata, miszerint a lakosság érdekében tett fejlesztéseket előtérbe helyezve képzeli el jövőjét és modern, minőségi életet kínál a város lakosságának – célja, hogy egy kézzelfogható kártya, valamint a mai technológiai fejlődést követve, online térben létrehozott virtuális kártya biztosításával „extra” szolgáltatást nyújtson az arra jogosultaknak. A Dunakeszi Kártya gyakorlatilag nem más, mint egy speciális kedvezményre feljogosító bérlet, mely a város és intézményei által szervezett eseményeken nyújt kedvezményt a kártya tulajdonosának.

Ki igényelheti a kártyát?

  • Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.

Elektronikusan hogyan tudom majd igényelni?

  • Töltse le telefonjára Dunakeszi App mobilalkalmazást a Google Play-ből vagy AppStore-ból vagy
  • kattintson a szöveg alján található linkre

Amennyiben elektronikusan igénylem a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolványom és lakcímkártya másolatára?

  • Igen, ugyanis minden kártya egyedi QR kóddal rendelkezik, egyénre szabva. Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.

Egy kártyát tudunk többen használni?

  • Nem, egy személy egy kártyát igényelhet az egyedi QR kód miatt. A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.

Meddig érvényes a kártya?

  • Az igényléstől számított 5 évig.

IDE KATTINTVA IGÉNYELHETI A DUNAKESZI KÁRTYÁT ELEKTORNIKUSAN!

Személyes igénylésre a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán van lehetőség. Az igénylőlapot alább, csatolmányként találja, amelyet kitöltve személyesen, vagy postai úton juttathat el ügyfélszolgálatunkra. (2120 Dunakeszi, Fő út 25.) 

 

Dunakeszi Kártya

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Engedélyek benyújtására: engedely@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

 

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv