Dunakeszi Kártya
Az Önkormányzat a lakosság érdekeit szem előtt tartva alkotta meg a Dunakeszi Kártyát, amelynek köszönhetően számos előnyben részesülnek a dunakeszi lakosok.
A 2019-2024. ciklusban eltökélt célunk, hogy Dunakeszi dinamikus fejlődése töretlenül haladjon, és az eddigi fejlesztések eredményeként létrejött intézményeinkben, és az azok által szervezett programkínálatunkon minél kedvezőbb és korszerűbb eszközökkel biztosítsunk városunk lakóinak kulturális, sport és egyéb kikapcsolódási lehetőségeket. Dunakeszi Önkormányzata számos olyan programot szervez – akár intézményein keresztül is - amely minden korosztály számára minőségi kikapcsolódást jelenthet a mindennapokban és a hétvégén egyaránt.
A Dunakeszi Kártya programot a helyi vállalkozásokra és szolgáltatókra is kiterjesztettük, hogy egymást támogathassa a lakosság és a kereskedelmi ágazat. Dunakeszi Kártya elfogadóhellyé válva bővíthető a vásárlók köre, amely forgalomnövekedést eredményez a partnerek számára, és ez egyen közösségépítést is eredményez. Erre a épül az idén induló „Válaszd a helyit” kampány is.
A programhoz való csatlakozással a vállalkozások nagyobb szerepet kaphatnak a vásárlók életében, akiket több módon is ösztönzünk, hogy kártyatulajdonosokká váljanak. 2021-től a rendezvényekre való belépés csak Dunakeszi Kártya tulajdonosoknak lesz ingyenes vagy kedvezményes, valamint hamarosan bevezetjük, hogy a helyi buszjáratokon való díjmentes utazás feltétele is a kártya lesz. Ezáltal minél több helybélinek válik érdekévé, hogy igényelje a Dunakeszi Kártyát.
A vállalkozások számára a csatlakozás díjmentes, az elfogadóhelyek maguk választhatják meg, milyen jellegű kedvezményt adnak a kártyabirtokosoknak, de feltétel, hogy legalább az 5%-os értéket érje el. Partnereinkről hírt adunk Dunakeszi honlapján és Facebook felületén, és térképes megjelöléssel a DunakesziApp nevű mobilalkalmazásra is felkerülnek.
A Dunakeszi Kártya tehát gyakorlatilag nem más, mint egy speciális kedvezményre feljogosító bérlet, mely a város és intézményei által szervezett eseményeken, valamint a csatlakozott helyi vállalkozások szolgáltatásaiból nyújt kedvezményt a kártya tulajdonosának.
Ki igényelheti a kártyát?
- Minden állandó dunakeszi lakcímmel rendelkező személy, személyigazolvány és lakcímkártya bemutatásával, vagy digitális másolatával.
- Az önkormányzat szerveinek alkalmazásában álló munkavállaló, közalkalmazott, köztisztviselő, továbbá az önkormányzat költségvetési szerve, illetve 100 % önkormányzati tulajdonú jogi személy által foglalkoztatott közalkalmazott, illetve más munkavégzésre irányuló jogviszonnyal rendelkező.
Elektronikusan hogyan tudom igényelni?
- Töltse le telefonjára Dunakeszi App mobilalkalmazást, majd regisztráció után igényeljen Dunakeszi Kártyát:
- Android készülék esetén, Google Play Áruház: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.intermap.dunakesziapp&hl=hu&gl=US
- iPhone készülék esetén, AppStore-ból https://apps.apple.com/hu/app/dunakeszi-intermapp/id1053009269?l=hu
- vagy kattintson a szöveg alján található linkre
Amennyiben elektronikusan igénylem a kártyát, mindenképp szükség van a személyi igazolványom és lakcímkártya másolatára?
- Igen, ugyanis minden kártya egyedi QR kóddal rendelkezik, egyénre szabva. Lakcímkártya nélkül sem a digitális, sem a plasztik kártya nem lesz hitelesítve. A hitelesítést követően a másolatok természetesen azonnal törlésre kerülnek.
Egy kártyát tudunk többen használni?
- Nem, egy személy egy kártyát igényelhet az egyedi QR kód miatt. A beléptetésnél elektronikus rendszerrel ellenőrizve lesz a kártya, így egy kártyával egy napi karszalag vehető igénybe.
Meddig érvényes a kártya?
- Az igényléstől számított 5 évig.
IDE KATTINTVA IGÉNYELHETI A DUNAKESZI KÁRTYÁT ELEKTRONIKUSAN!
Személyes igénylésre a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán van lehetőség. Az igénylőlapot alább, csatolmányként találja, amelyet kitöltve személyesen, vagy postai úton juttathat el ügyfélszolgálatunkra. (2120 Dunakeszi, Fő út 25.)
Dunakeszi Kártya igénylése

DIÓSSI CSABA
Dunakeszi Város Polgármestere
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.
Írjon nekünk
Közérdekű
Elérhetőségeink
Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:
Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.
Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182
Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)
Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu
DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):
Telefon: +36 27 511 511
Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473
Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu
Nyitvatartás:
Hétfő | 08:00 - 17:30 |
Kedd | 08:00 - 16:00 |
Szerda | 08:00 - 16:00 |
Csütörtök | 08:00 - 16:00 |
Péntek | 08:00 - 12:00 |
Főépítészi iroda ügyfélfogadása
2020 március 1-jétől:
Hétfő (ügyfélszolgálat) |
13:00 - 17:30 |
Szerda |
13:00-16:00 |
Péntek (ügyfélszolgálat) |
08:00 - 12:00 |
Polgármesteri beszámolók
Dunakeszi Polgár
Dunakeszi Post
Városi Sportegyesület Dunakeszi
Gérecz Attila Tanuszoda
Széchenyi Terv Plusz
Új Széchenyi terv
