Közérdekű

2019.08.21

Kezdje mindenki egyenlő esélyekkel a tanévet!

Idén is meghirdetjük az évek óta sikeres iskoladoboz adománygyűjtési akciót, melynek Szabó József társadalmi kapcsolatokért felelős tanácsnok, önkormányzati képviselő a megálmodója. 

A program 2014-ben látott napvilágot és eltökélt célja, hogy a karácsonyi ajándékdoboz-akció mintájára segítsük a rászoruló gyermekeket egy iskolakezdő-csomaggal, hogy mindenki egyforma esélyekkel indulhasson a tanévben. Az előző években nagyon sokan csatlakoztak a képviselő úr által kezdeményezett jótékonysági akcióhoz, számos felajánlás érkezett, sőt mi több, sokan saját készítésű dolgokkal támogatták a hátrányos helyzetű családokat.

A 2019/20-as évre szervezett iskolakezdési adománydoboz-akció keretein belül az alábbi eszközök a legszükségesebbek:

  • iskolatáska
  • tolltartó
  • tollak, színes ceruza, ceruza,
  • felső tagozatosoknak füzet,
  • torna felszerelés, tornazsák
  • tempera, vízfesték, gyurma,
  • radír, vonalzó, körző,
  • csomagolópapír füzethez, könyvekhez,
  • olló, színes papír, rajzlap, írólap,
  • leckefüzet, szótárfüzet

Természetesen ezeken kívül minden olyan dolgot szívesen fogadunk, amelyre bármilyen formában szüksége lehet a diákoknak.

Az adományokat a DÓHSZK Család- és Gyermekjóléti Központ munkatársa közreműködésével juttatjuk el a támogatandó családok részére. A gyűjtés folyamatos, de aki 2019. augusztus 16-ig eljuttatja adományát, azt még szeptember 1-ig megkapják a gyerekek.

A felajánlásokat a DÓHSZK Család és Gyermekjóléti Központban (Bajcsy-Zsilinszky utca 32.) fogadjuk.

Ezúton kérünk mindenkit, hogy csatlakozzon a közösségi együttműködéshez, ezzel is segítve a gyermekeket! Minden támogatást köszönünk!


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.augusztus.28

A szokásokhoz híven Dunakeszi Város Önkormányzata és a DÓHSZK Család- és Gyermekjóléti Központ idén is meghirdette iskolakezdési adománydoboz akcióját, melynek ötlete Szabó József társadalmi kapcsolatokért felelős tanácsnok nevéhez köthető.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Tájékoztató közigazgatási leállásról.

A Polgármesteri Hivatal 2020.

augusztus 10-22 között zárva tart.

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy 

az építéshatósági ügyek

2020. március 1-jével a

Kormányhivatalhoz kerültek.

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

2020 március 1-jétől:

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)
08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv