Közérdekű

2019.08.02

Idén augusztus 5-től lesz az igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Dunakeszi Város Önkormányzatának Képviselő-testülete 2019.08.05-től 2019.08.19-ig terjedő időszak munkanapjaira, a Polgármesteri Hivatalban igazgatási szünetet rendelt el, amely időszak alatt az ügyfélfogadás szünetel. A Dunakeszi Polgármesteri Hivatala az anyakönyvi, és választási feladatok ellátásának tekintetében ügyeletet tart.

 

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap 2019.08.21. szerda. (8 órától) A bejövő levelek érdemi feldolgozása ekkor kezdődik majd meg. Szíves megértésüket köszönjük!


Ajánlott hírek

Ajánlott
2018.december.14

Ezúton értesítjük a tisztelt lakosságot, hogy 2018. december 14-én a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán technikai okok miatt 10:00-ig lesz félfogadás, valamint december 15-én, szombaton a Polgármesteri Hivatal zárva tart, a félfogadás szünetel.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv