Közérdekű

2022.01.05

5 éves lett a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálata

Adóügyintézés, anyakönyvezés, jogi és közterületi ügyek intézése, a vagyongazdálkodás területe, városüzemeltetéssel kapcsolatos esetek megoldása, Dunakeszi Kártya kiadása és még a Sajdik Ferenc állandó kiállítás felügyelete is a minap 5. születésnapját betöltő ügyfélszolgálat feladata.

Többtízezer dunakeszi és környékbeli lakos fordult meg a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán az elmúlt öt évben, a korábbi, irodák közti bolyongás már csak halvány emlék. A 12000 helyszíni ügyintézés mellett 2021-ben is több mint 25.000 telefonhívást, valamint 5000-nél is több e-mailt fogadtak. Egy úgynevezett monitorozó program segítségével kinyert számok alapján az Ügyfélszolgálat fennállása óta 76200 ügyfelet fogadott, 150.000-et is meghaladja a beérkező telefonok száma, míg az utóbbi 3 évben az e-mailes kapcsolatfelvételre csaknem 24.000 alkalommal volt példa.

Sokszor elegendő az online ügyintézés, így a 2020-ban útjára indított, de 2021-ben megerősített Dunakeszi Kártya igénylés esetében is, amelyben előző évben csaknem 11.000 darabot váltottak ki a dunakeszi lakcímkártyával rendelkező helybéliek. „Már a júliusi repülős hétvégére is többezren igényeltek Dunakeszi Kártyát, de a szeptemberi Dunakeszi Feszt előtti hetek szinte csak ennek kiváltásáról szóltak. Ám miután a Kormány 2021-től eltörölte az ügyintézésekhez köthető illetékfizetési kötelezettséget, rengeteg adminisztrációs terhet vettek le a vállunkról, így gördülékenyebbé váltak az ügyintézések” – részletezte Laczkó Szilvia, a Lakosságszolgálati Osztály vezetője. Polgármesteri kezdeményezésre 2021 tavaszán  a COVID19 információs telefonvonal is elindult, amelyen oltással, oltakozással kapcsolatos kérdésekre kaphattak választ az állampolgárok.

Tapasztalataik szerint anyakönyvi ügyek intézése végett, vagy adózással kapcsolatos kérdésekkel, problémákkal keresik fel őket a dunakesziek. Mint Laczkó Szilvia elmondta, utóbbiak esetében megnövekedett az átlag kiszolgálási idő, mert főként régebbi adózási kérdések tisztázása miatt keresik fel a munkatársakat.

De az eddig említett feladatokon kívül hozzájuk tartozik a három hónappal ezelőtt megnyílt Sajdik Ferenc állandó kiállítás felügyelet is, valamint a logózott termékek, városi kiadványok értékesítése. A kiállítás megkönnyíti a várakozási időt, a frekventált helyszínnek köszönhetően többezren látták már.

A jövőbeni terveket tekintve telefonos azonosító rendszer bevezetése szerepel a rövidtávú célok között, amely a lakosság adózási ügyeinek védelmét és az ügyintéző munkáját is segíteni fogja.


Ajánlott hírek

Ajánlott
2019.június.04

Annak érdekében, hogy a lakosság első kézből tájékozódhasson a várost érintő ügyintézési kérdésekről, minden háztartásba eljuttattuk „Ügyintézés Dunakeszin – Szolgáltaó város” c. rövid, összefoglaló kiadványunkat, amely már online is elérhető.

Ajánlott
2018.január.11

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:

2120 Dunakeszi, Fő út 25.

Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

DMRV Zrt. hibabejelentés (0-24 óráig hívható):

Telefon: +36 27 511 511

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitvatartás:

 

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Főépítészi iroda ügyfélfogadása

 

2020 március 1-jétől:

 

 

Hétfő
(ügyfélszolgálat)
13:00 - 17:30

Szerda
Passa Gábor
főépítész

 

13:00-16:00
bejelentkezés:
foepitesz@dunakeszi.hu

Péntek
(ügyfélszolgálat)

08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Városi Sportegyesület Dunakeszi

Gérecz Attila Tanuszoda

Új Széchenyi terv