Hivatali ügyek leírása

Ügyintézés - Iparker - 3,5 tonnát meghaladó gépjárművel kapcsolatos jegyzői igazolás kiadása

A 3,5 tonnát meghaladó tehergépjármű és autóbusz forgalomba helyezéséhez és átírásához szükséges jegyzői igazolás kiadása

Ügyleírás:

Amennyiben a formanyomtatvány – a mellékleteivel együtt – megfelel a jogszabályi előírásoknak, a jegyző vagy az általa megbízott osztályvezető az igazolást azonnal kiadja a kérelmező részére.

Hatáskör és illetékesség:

A hatáskört az eljárásban a települési jegyző gyakorolja. A tevékenység illetékessége az a terület, a 3,5 tonna össztömeget meghaladó gépjárművet tárolják.

Szükséges okiratok, mellékletek:

Formanyomtatvány (mely tartalmazza a kérelmező adatait, elérhetőségét, gépjármű forgalmi rendszámát vagy alvázszámát, gépjármű tárolásának helyét)

A kérelemhez a kérelmezőnek csatolnia kell a cégkivonat, aláírási címpéldány vagy egyéni vállalkozói igazolvány

amennyiben a tárolási helyéül szolgáló ingatlan nem a kérelmező tulajdonában van, úgy a tulajdonosi hozzájárulási nyilatkozat vagy bérleti szerződés

Ügyintézés díjszabása:

Az eljárás illetéke 3.000.-Ft, melyet illetékbélyegben kell leróni.

Alkalmazott jogszabályok:

1999. évi LXXXIV. törvény a közúti közlekedési nyilvántartásról

326/2011. (XII.28.) Kormányrendelet a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és visszavonásáról

261/2011. (XII.7.) Kormányrendelet a díj ellenében végzett közúti árutovábbítási, a saját számlás áruszállítási, valamint az autóbusszal díj ellenében végzett személyszállítási és a saját számlás személyszállítási tevékenységről, továbbá az ezekkel összefüggő jogszabályok módosításáról

Egyéb fontos tudnivalók:

A vonatkozó jogszabály alapján a 3,5 tonna össztömeget meghaladó tehergépjárművet, autóbuszt üzemeltető tulajdonos székhely, telephely címként csak olyan települési cím bejegyzését kérheti, amelyet a cégjegyzék tartalmaz és e járművek számára ténylegesen tárolási helyül szolgált. Azt a tényt, hogy az ingatlan alkalmas a járművek tárolására a települési önkormányzat jegyzője igazolja. A kormányrendelet alapján a közúti közlekedési szolgáltatáshoz használt jármű közúton vagy más közterületen nem tárolható.


Gyakran ismételt kérdések

Kell-e illetéket fizetni az eljárásért?

Igen, az eljárási illeték 3.000.-Ft, melyet a kérelem nyomtatványon illetékbélyegben kell leróni.

Nyomtatványok - 3,5 tonna - jegyzői igazolás

DIÓSSI CSABA

Dunakeszi Város Polgármestere

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön minden, Dunakeszit érintő fontos eseményről.

Írjon nekünk

Közérdekű

Elérhetőségeink

Dunakeszi Polgármesteri Hivatal:

Személyes ügyfélszolgálat:
2120 Dunakeszi, Fő út 25.


Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy a Polgármesteri Hivatal 2018. december 24-dikétől 2019. január 1-jéig zárva tart.

Ezen időszak alatt nincs személyes és telefonos ügyfélszolgálat sem.


Elérhetőségek:
Központi ügyfélvonal: +36 27 542 800
Központi telefax: +36 27 341 182

Közvilágítás hibabejelentés:
(EUROVILL Kft.; 0-24 óráig hívható)

Telefon: + 36 80 980 030
Email: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

Munkaidőn kívüli
műszaki ügyelet
telefon: +36 70 380 6473

Email címek:
Központi: ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu
Jegyző: jegyzo@dunakeszi.hu

Nyitva tartás:

Hétfő 08:00 - 17:30
Kedd 08:00 - 16:00
Szerda 08:00 - 16:00
Csütörtök 08:00 - 16:00
Péntek 08:00 - 12:00

 

Építéshatóság ügyfélfogadása:

Hétfő 13:00 - 17:30
Szerda


08:00 - 12:00
13:00 - 16:00

Péntek 08:00 - 12:00

Polgármesteri beszámolók

Dunakeszi Polgár

Dunakeszi Post

Új Széchenyi terv